شهیدان گیلان


این بخش را اختصاص دادیم به شهدای استان گیلان شهدای لشکر قدس گیلان گردان های خط شکن میثم تمار و حمزه سید الشهداء که جزیره بوارین ، سه راه شهادت قله های غرب دلاور مردی آنان را در حافظه خود ضبط کرده است مردان خطه انقلابی گیلان که با لشکر 25 کربلا مازندران 72 روز در اروند و فاو جنگیدند حال مناجات شهید رضا                   خوش سیرت برادر سردار فاتح گیلان شهید مهدی خوش سیرت را از نظر می گذرانیم

مناجات شهید رضا خوش سیرت – استانه اشرفیه
خدایا به محمد (ص) بگو پیروانش در جبهه های و در تاریکی شب حماسه آفریدند به علی بگو که شیعیانش قیامت بپا کردند به حسین (ع) بگو که خونش در رگها می جوشد بگو به حسین (ع) از آن خونها که در دشت کربلا بر زمین ریخت سرو ها رویید، ظالمان سروها را بریدند اما باز هم روییدند . خدایا ! تو می دانی که چه می کشیم ، تو پنداری که چون شمع ذوب می شویم،آب می شویم ، به خدا قسم ما از مردن نمی هراسیم اما ترس از این داریم که بعد از ما ایمان مان را سر ببرند و اگر نسوزیم روشنایی هم می رود و جای خود را دوباره به شب می سپارد، چه باید کرد؟
خدایا ! یاران پر توان ما مردانه به قلب سیاهی یورش بردند تا دوباره انسان ها در کویر کفر به تماشا ننشینند،اما پیکر پاکشان را به تیغ تباهی دریدند.خدایا! ما با تو پیمان بسته ایم که تا پایان راه برویم و بر عهد و پیمان مان همچنان استوار هستیم.
خدایا!دلاوران ما در انتظار تا اخرین ضربه را بر پیکر پوشیده رژیم صدام وارد آورند
      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد